Onze stichting biedt sinds 2015 armoedeverzachting en versterking voor mensen in een kwetsbare financiële situatie. Dankzij circa 300 lokale sponsors kunnen we via ons deelplatform 1.250 Tilburgse huishoudens (onze ‘members’) regelmatig een steuntje in de rug geven. Meer daarover kun je lezen op  quiet.nl/tilburg.   

Bij Quiet Tilburg steken we de handen uit de mouwen om de negatieve effecten van armoede te beperken. Met een klein team van medewerkers (8 personen, 4,5 fte), een actief (onbezoldigd) bestuur en tientallen gemotiveerde vrijwilligers. Samen streven we naar verbinding in de stad en doen dat laagdrempelig, saamhorig, slagvaardig en professioneel.   

Inhoud van de functie 

Als medewerker frontoffice ben je samen met de backofficemedewerker het centrale aanspreekpunt binnen de organisatie. Daarnaast draag je zorg voor een schone, veilige en geordende werkomgeving in het kantoor aan de Hoflaan. 

Als medewerker frontoffice coördineer je een team vrijwilligers. Zij verzorgen het operationele deel van de frontoffice; zij nemen de telefoon op, verzorgen de email, ontvangen de members en verzilveren de aanbiedingen voor de members. Dit vrijwilligersteam draait operationeel goed. Quiet is als organisatie aan het groeien. De nadruk van de functie ligt aankomend jaar bij het monitoren en verbeteren van processen op de afdeling frontoffice. 

Als medewerker frontoffice ben je verantwoordelijk voor de benadering van de members, team frontoffice vormt immers het gezicht van Quiet Tilburg. Tevens ondersteun je de penningmeester met het verwerken van de maandelijkse facturatie. 

Wat breng jij mee? 

  • Werk- en denkniveau MBO/HBO 
  • Goed met mensen van verschillende achtergronden kunnen werken  
  • Goed organisatorisch vermogen 
  • Hoge mate van zelfstandigheid en flexibiliteit  
  • Probleemoplossend vermogen, resultaatgerichtheid  
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk   

Wat wij je bieden   

  • Het gaat om een tijdelijke functie van 24 uur per week, je werkt op kantoor, waarbij je vooral de ochtenden en ieder geval op maandag en woensdag beschikbaar bent.  
  • Het brutosalaris is 3069 euro op basis van 36 uur. Daarnaast zorgen wij voor een laptop en mobiele telefoon, bovenwettelijke vakantiedagen, een opleidingsbudget en een inspirerende werkplek. 

Wil jij solliciteren? 

Stuur dan uiterlijk 5 februari je cv en motivatie naar sollicitatie@quiet.nl. Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Noortje de Nijs, noortje@quiettilburg.nl, telefoonnummer: 06-34138037 

De eerste gespreksronde houden we in week 6 of 7.