Vragen bij Doneren van product of dienst

Hoe komen jullie in contact met mensen in armoede?

We werken samen met de Tilburgse Voedselbank, Stichting Leergeld, Instituut voor Maatschappelijk Werk en Feniks. Zij hebben inzage in de armoedesituatie van onze members en maken de selectie.

Eens per maand doe ik een aanbieding, maar ik heb afgelopen maand niemand gezien. Hoe kan dat?

Members hebben 2 maanden de tijd om een aanbieding te verzilveren. Zo kan het gebeuren dat er de ene maand nul members komen, en de andere maand twee.

Wat is het verschil tussen ‘aanbieding accepteren’ en ‘aanbieding verzilveren’?

Als de member in ons platform aangeeft dat hij/zij graag van de aanbieding gebruik wil gaan maken, noemen we dat ‘accepteren’.  De member heeft dat 2 maanden om zijn aanbieding te ‘verzilveren’, dus daadwerkelijk bij de sponsor te gaan genieten van de aanbieding. Na deze periode verloopt de termijn van verzilveren.

Iemand kwam langs met een Quiet-pasje waarop de foto van iemand anders stond. Is dit mogelijk?

Ja, omdat Quiet één pasje verstrekt per huishouden. Meestal staat het hoofd van het huishouden afgebeeld op de foto.

Ik had een afspraak met een member, maar die is niet geweest. Wat moet ik doen?

Neem dan contact op met ons sponsorteam.

Hoe vaak ontvangt een member een aanbieding? 

Een member kan circa 6x per jaar een aanbieding accepteren.

Ik werk met eigen bonnen, maar de member wil verzilveren met een app of coupon. Is dit mogelijk? 

Nee, de member zal eerst de bon op moeten halen bij kantoor van Quiet alvorens de aanbieding te verzilveren.

Wie kan ik benaderen bij problemen? 

Neem dan contact op ons sponsorteam of het kantoor van Quiet. Ze zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00-12.00 uur op 013-7820102. Of stuur een mail naar tilburg@quiet.nl.

Ik wil graag overstappen van de tegoedbon naar de Quiet-app. is dit mogelijk? 

Ja, neem contact op met het sponsorteam of stuur een mail naar tilburg@quiet.nl.

Hoe lang duurt de sponsorperiode? 

We maken een afspraak voor een jaar, en bij wederzijds goedvinden verlengen we de afspraak met een jaar. Tussentijds stoppen is altijd mogelijk, we vertrouwen elkaar en maken geen ‘contract’ op.

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

Het kantoor van Quiet (Hoflaan 23, 5044 HA Tilburg) is telefonisch bereikbaar 013-7820102 op werkdagen van 09.00-12.00 uur of via tilburg@quiet.nl.

Vragen bij doneer geld

Hoe komen jullie in contact met mensen in armoede? 

We werken samen met de Tilburgse Voedselbank, Stichting Leergeld, Instituut voor Maatschappelijk Werk en Feniks. Zij hebben inzage in de armoedesituatie van onze members en maken de selectie.

Hoe vaak kan men een member een aanbieding ontvangen?

Een member kan circa 6x per jaar een aanbieding accepteren.